Zjednodušíme vaše podnikání

Spolehněte se na online Facility Management Systém při řízení společnosti

Chci vědět více

Mějte Facility management pod kontrolou

Medor ISTS obsahuje moduly, díky kterým je snadné efektivně evidovat poruchy, servisní zásahy a pravidelné údržby s možností řízení finančních, materiálních i lidských zdrojů, ale i další možná rozšíření na míru pro vaše potřeby.

Součástí Medor ISTS jsou také funkce pro správu budov, sledování průběhu servisních zásahů a poruchovosti, správa technologií a zařízení včetně jejich dokumentace. Samozřejmostí je i široká možnost exportu individuálních výstupů (např. formou kontingenčních tabulek).

Proč použít Medor ISTS?

  • Komplexní řešení – kromě Facility managementu sleduje i finanční, materiální a lidské zdroje
  • Dostupné online ‑ kdykoliv a odkudkoliv máte přístup k důležitým informacím o vaší firmě
  • Individuální reporting ‑ sami si nastavíte, jak bude váš pravidelný přehled vypadat

Kdo používá Medor ISTS?

Výběr několika posledních nejvýznamnějších klientů kteří nám projevily důvěru:

 

Jsme partněři pro vaše podnikání

  • Ing. Pavla Kotrášová

    Ing. Pavla Kotrášová

    Accounting Manager Medopharm, s.r.o.

    Se společností Austro‑Bohemia spolupracuji více než 14 let a jsem absolutně nadšená z jejich práce. Jejich profesionální a zároveň velmi lidský a individuální přístup je nedocenitelný. Z pozice finanční manažerky oceňuji promptní či téměř okamžité reakce na jakýkoliv problém a snahu vyřešit vše k maximální spokojenosti zákazníka. Na jejich reporty se mohu vždy spolehnout. Spolupráci s Austro‑Bohemia všem doporučuji!

  • Mgr. Zbyněk Pronteker

    Business Unit Manager +pharma Česká republika s.r.o.

    Se společností Austro‑Bohemia jsme velmi spokojeni, její služby využíváme od začátku našeho působení na českém trhu. Pro potřeby řízení našich vztahů se zákazníky využíváme systém Medor CRM, který je intuitivní a rychle zvládnutelný již po krátkém odborném zaškolení. Systém nám taktéž poskytuje všechny potřebné reporty a klíčové ukazatele pro řízení našich aktivit.

  • Mgr. Kateřina Slabá

    Product Manager TECOM ANALYTICAL SYSTEMS CS, spol. s r.o.

    S firmou Austro‑Bohemia spolupracujeme více než 10 let. IT podpora poskytovaná firmou Austro‑Bohemia naší firmě je vynikající a profesionální přístup je od začátku naší mnohaleté spolupráce samozřejmostí. Oceňuji i výbornou komunikaci a schopnost pružně reagovat na všechny naše požadavky.

  • Ing. Josef Maléř

    Ing. Josef Maléř

    Business Unit Manager Exeltis CZECH, s.r.o.

    Společnost Austro‑Bohemia poskytuje naší firmě CRM systém Medor více než 3 roky. Na spolupráci nejvíce oceňuji schopnost připravit Medor CRM dle našich potřeb a požadavků. Vážím si také neustálé snahy Medor vylepšovat a jejich dalšího servisu spojeného nejenom s podporou systému, ale i se správou IT.

Zabezpečení Medor ISTS

Zabezpečení klienta je řešeno pomocí moderních SSL certifikátů, které neumožnují odposlouchávání komunikace cizí osobou. Data jsou zabezpečena pomocí ověření uživatelského jména, silného hesla a systému základních přístupových práv. Veškerá data jsou uložena na zabezpečeném serveru v datacentru a jsou pravidelně zálohována. Budova má 5 bezpečnostních perimetrů proti fyzickému vniknutí a přístup je chráněn kamerovým systémem a kartami na PIN. Datacentrum je odolné vůči překopnutí až 2 tras současně.

Základní funkce systému

Jedná se o seznam jednotlivých spravovaných objektů a veškerých technicko-ekonomických informací o nich.

Tvoří jednu ze stěžejních součástí našeho systému. Jedná se o evidenci veškerých technologií a zařízení, užitých ve spravovaných budovách. Pokud zavedete do systému technickou dokumentaci, dodací listy a další dokumenty, které denně ke své práci potřebujete, budete je mít vždy po ruce a jednoduše dohledatelné. Události v systému (revize, porucha, údržba) lze spojovat s technologií nebo zařízením, čímž získáváme možnost přehledu všech informací o zařízení/technologii včetně úkonů na něm provedených.

Eviduje všechny události, které se dějí v průběhu směny. Vedoucí směny zde vkládá a upravuje veškeré informace o opravách, servisních zásazích a revizích. Sledování jejich průběhu a přidělování priorit je samozřejmostí. Pokud není v silách techniků během své směny splnit všechny úkoly, automaticky se převedou na následující směnu. Provozní deník je navíc propojen s technologiemi a zařízeními daného centra, čímž má uživatel k dispozici protokoly, certifikáty a záznamy o údržbě, upozornění na uplynutí data revizí apod.

Přehledně shromažďuje veškeré dokumenty přiřazené k jednotlivým technologiím a zařízením. Zároveň tento modul slouží k jejich hromadným importům a organizaci.

Modul, ve kterém správce definuje předem naplánované události. V modulu jsou uvedeny plánované události (údržba, kontrola, školení) a perioda, po které se mají generovat do provozního deníku. V rámci nastavení plánu má správce systému k dispozici možnost vytvoření několika souborů plánovaných událostí (tzv. Checklistů) pro různá centra správy, ve kterých má možnost vytvořit seznam úkolů a nastavit jejich opakování.

Další záložka provozního deníku, kalendářové zobrazení, ukazuje jednotlivé události a revize prováděné v určitých dnech a umožňuje jejich další správu a filtraci.

Samostatný modul rozšiřující systém o jednoduché skladové hospodářství umožňující základní funkce příjmu, výdeje a informace o množství zásob.

Tento modul upravuje schvalovací proces mezi správcem objektu a jeho majitelem. V praxi správce udělá nabídku na jakoukoli investici do objektu a majitel jí schvaluje, zamítá nebo komentuje. Modul vytváří průvodku i pro další úpravy dané nabídky až do finálního stavu a schválení (resp. Zamítnutí).

Základní verzi systému lze rozšířit o další funkce (moduly) dle individuálních potřeb klienta. Jako příklad uvádíme modul Ekonomické ukazatele. Veškeré moduly a funkce lze samozřejmě upravit na přání klienta.

Modul je určen pro zadávání poruch od externích uživatelů systému (např. nájemníci, vrátní, security). Stejně jako v provozním deníku umožňuje držet historii poruch na jednotlivých zařízeních a uživatel vidí progres v řešení jeho požadavku.

 

Cena Medor ISTS

Proč zde neuvádíme cenu? Protože neprodáváme CD, které vložíte do svého počítače a nainstalujete, ale nabízíme modulární systém, který umožňuje sestavit funkcionalitu podle potřeb klienta a zároveň snažíme se vyjít vstříc i všem individuálním požadavkům. Cena se tedy odvíjí od náročnosti implementace.

Medor ISTS v číslech

  • 14

    let zkušenosti s vývojem SW

  • 34

    dní v roce online

  • 365

    dní v roce online

  • 1.034.571

    čtverečních metrů pod správnou systému

 
 


Najdeme ideální řešení i pro vás

Zanechte nám na sebe kontakt, nebo se jen na cokoli zeptejte.




    Začněte psát hledaný výraz výše a stisknutím klávesy Enter vyhledejte. Stisknutím klávesy ESC zrušíte.

    Zpět na začátek